Kundeundersøkelse på e-post og sms
Hjelp oss å bli enda bedre!
Nå gjennomfører vi kundeundersøkelse, som Norstat gjør på vegne av Ørland Sparebank. De sender invitasjon på både på e-post og SMS, til både privatkunder og bedriftskunder.
Undersøkelsen krever ingen innlogging, det tar kort tid å svare og alle svar behandles anonymt.
Vi setter stor pris på at at du tar deg tid til å svare - da hjelper du oss å gjøre banken enda bedre, både for deg og for lokalsamfunnet vårt.
PS: Det er tatt et representativt utvalg, så alle vil ikke bli kontaktet.
Andre nyheter

Røykvarsleren redder liv - sjekk i ditt hjem!
Røykvarslere anslås å redde minst 10–15 liv hvert år i Norge

Black Friday - en god deal eller lureri?
Gode tilbud før jul, er alltid velkomne. Her i Norge er Black Friday blitt en dag - eller periode - hvor butikker lover store rabatter på en rekke varer. Men selv om det kan væ

Høytid for svindlere
Vi er nå på vei inn i en av årets største perioder for netthandel. Kampanjer som Black Friday og Cyber Monday er for mange startskuddet for julehandelen. Og dessverre vet vi

Svindel mot bedrifter i 2025 – mer avansert og farligere enn før
Mange norske virksomheter tror at svindel først og fremst rammer privatpersoner, gjerne eldre, men slik er det ikke lenger. Bedrifter i alle størrelser og bransjer er attraktive mål, og svindelmetoden
