Bilde av boligfelt på Brekstad mot Wiklem

Tilbakemelding og klager

Vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene. Derfor er din tilbakemelding viktig for oss, slik at vi stadig kan forbedre oss. Takk for at du er vår kunde!

Send klage

Ta kontakt med oss

Selv om vårt mål er å ha de mest fornøyde kundene, kan det likevel oppstå forhold som gjør at våre kunder ikke er fullt ut tilfreds. Dersom dette er tilfelle, ønsker vi gjerne å høre dine tilbakemeldinger.


Dersom du ikke er fornøyd kan du ringe oss på tlf.72 52 30 40 eller ringe din personlige rådgiver. Du kan også kontakte oss på post@orland-sparebank.no.

Gå til finansklagenemnda

Om du skulle oppleve at din klage ikke fører frem i banken, kan du ta kontakt med Finansklagenemnda.

Kornåker Ørland

Gjelder klagen en av våre samarbeidspartnere?

Ta direkte kontakt med produktselskapet

Dersom din klage gjelder forsikring, kredittkort, leasing eller andre produkter som banken har formidlet på vegne av en samarbeidspartner, vil du kanskje bli henvist til produktselskapet.

Samarbeidspartnere