Kundeundersøkelse
Kundeundersøkelse 2024
Hvert år gjennomfører vi målinger på hva våre kunder syns om oss.
Nå er årets kundetilfredshetsundersøkelse av bankens personkunder startet. I løpet av de neste ukene vil et tilfeldig utvalg av våre kunder derfor motta en e-post med invitasjon til å delta i undersøkelsen. Denne e-posten sendes fra Norstat. Du skal IKKE logge med BankID, er du usikker på noe er det bare å ta kontakt med oss.
Målet med undersøkelsen er å finne ut hva vi kan gjøre for at våre kunder fortsatt skal være fornøyde med banken sin, og hva vi kan bli enda bedre på.
Anonymitet
Undersøkelsen er anonym - vi kan ikke identifisere hvem som har svart, eller hva den enkelte har svart. Det er fort gjort, tar bare noen minutter på mobil, PC eller nettbrett. Analysene av resultatene vil bli gjennomført av Barcode Intelligence AS.
Dine tilbakemeldinger er veldig viktige for oss, så vi setter stor pris på om du tar deg tid til å svare.
På forhånd takk💚
Andre nyheter fra Ørland Sparebank:
Hvordan skal jeg egentlig klare å spare?
Se hvordan du kan spare litt med noen enkle grep!
Bærekraftskafe for bedrifter - meld deg på!
Bærekraftig verdiskaping, fra utfordring til mulighet for små og mellomstore bedrifter