Rådgivere klare til å hjelpe deg

Mobilbank og nettbank

Fra 18. oktober vil dagens mobilbank komme med en oppdatering for deg som allerede har appen i dag. Har du automatisk oppdatering trenger du ikke foreta deg noe. Mobilbanken har et litt annerledes utseende, men mye er likt. En nyhet er forbruksoversikt. Finner du ikke svar på spørsmålet ditt nedenfor, kontakter du oss. Vi er her for deg.

Spørsmål og svar mobilbank

Hvor ser jeg saldo og bevegelser på mitt Eika Kredittkort?
For å se din saldo og kredittkort logger du deg inn på Eika.no.  
Hvor ser jeg forsikringene jeg har i Eika?

For å se dine Eika Forsikringer, må du logge deg inn på Eika.no med BankID. 

Fra 25. oktober er vi en LOKALBANK, og har valgt Frende som samarbeidspartner.

NYHET: forbruksoversikt

Mange av våre kunder har ønsker seg en enkel måte å se forbruk på. Det får du nå i nettbank og mobilbank. Du velger selv hvilken konto du vil se forbruket på.

Her kan du selv velge hvilken konto du vil se forbruket på.

Hvordan bestiller jeg nytt kort?
Nytt kort bestiller du via sikker melding i mobilbanken, under "Kontakt" og "Meldinger". Du kan også kontakte vårt døgnåpne kundesenter.
Hvor ser jeg IBAN nummeret mitt?
Ved å klikke på konto og kontobetingelser ser du ditt IBAN nummer. 
Får jeg opprettet konto i mobilbanken?
For å opprette konto, må du sende oss en sikker melding via "Kontakt" og "Meldinger" i mobilbanken. Da er dine personopplysninger godt ivaretatt.
Hvor ser jeg PIN koden til kortet mitt?
PIN koden ser du i nettbanken din. 
Hvor sperrer jeg kortet mitt?
Ønsker du å sperre kort, går du til "kortoversikten" under hovedmenyen "oversikt" og velger kortet du ønsker å sperre. Du kan også ringe vårt døgnåpne kundeservice på 72 52 30 40

Spørsmål og svar nettbank

Kan jeg bestille kort i nettbanken?

Ønsker du å bestille et kort kontakter du oss via sikker melding under "Kontakt oss" og "Meldinger".

Du kan rebestille et kort hvis det f.eks begynner å bli slitt, under "Kort" og velge det aktuelle kortet. 

Hvor ser jeg mine Eika forsikringer?

Du ser dine Eika forsikringer ved å logge deg på Eika.no. 

Fra 25. oktober er vi en LOKALBANK og har inngått nytt samarbeid med Frende forsikringer. Mer informasjon kommer etter 25.10.21

Hvor ser jeg sparing via Eika Kapitalforvaltning?

Ved å logge deg på Eika.no ser du dine sparinger i Eika Kaptialforvaltning. 

Fra 25. oktober er vi en LOKALBANK og har inngått samarbeid med Norne Securites AS. 

NYHET! Du får nå forbruksoversikt i nettbanken
Mange av våre kunder har ønsker seg en enkel måte å se forbruk på. Det får du nå i nettbank og mobilbank. Du velger selv hvilken konto du vil se forbruket på.
Hvor ser jeg min saldo og bevegelser på Eika kredittkort?
Ved å logge deg på Eika.no ser du ditt kredittkort, med saldo, bevegelser og andre tjenester.
Kan jeg oppheve sperren på kortet mitt?
Du kan oppheve sperren på et kort på kortoversikt. 
Kan jeg opprette konto i nettbanken?
Ønsker du å opprette ny konto, kontakter du oss via sikker melding i nettbanken. Med sikker melding er dine personopplysninger godt ivaretatt. 
Hvor finner jeg PINkode til kortet mitt?
Du kan hente PIN koden på ditt kort som tidligere, under "kort" og "hent pin". 
Hvordan sperrer jeg kortet mitt?
Du sperrer ditt kort under "kortoversikten" på det kortet du ønsker å sperre. du kan også gjøre det i mobilbanken eller kontakte vårt døgnåpne kundesenter på tlf 72523040.