Kundeundersøkelse på e-post og sms
Hjelp oss å bli enda bedre!
Nå gjennomfører vi kundeundersøkelse, som Norstat gjør på vegne av Ørland Sparebank. De sender invitasjon på både på e-post og SMS, til både privatkunder og bedriftskunder.
Undersøkelsen krever ingen innlogging, det tar kort tid å svare og alle svar behandles anonymt.
Vi setter stor pris på at at du tar deg tid til å svare - da hjelper du oss å gjøre banken enda bedre, både for deg og for lokalsamfunnet vårt.
PS: Det er tatt et representativt utvalg, så alle vil ikke bli kontaktet.
Andre nyheter

Black Friday - en god deal eller lureri?
Gode tilbud før jul, er alltid velkomne. Her i Norge er Black Friday blitt en dag - eller periode - hvor butikker lover store rabatter på en rekke varer. Men selv om det kan være fristende å hiv

Svindel mot bedrifter i 2025 – mer avansert og farligere enn før
Mange norske virksomheter tror at svindel først og fremst rammer privatpersoner, gjerne eldre, men slik er det ikke lenger. Bedrifter i alle størrelser og bransjer er attraktive må

Kundeundersøkelse på e-post og sms
Hjelp oss å bli enda bedre! Nå gjennomfører vi kundeundersøkelse, som Norstat gjør på vegne av Ørland Sparebank. De sender invitasjon på både på e-post og SMS, til både privatkunder og bedriftskund

Enkelt med bank og forsikring på samme sted
Hos oss får du alt på et sted – både bank og forsikring. Det betyr at du har én plass å forholde deg til, enten du vil snakke med en rådgiver som kjenner deg, eller gjøre ting digitalt når det passer
